یک پاسپورت جایگزین داشته باشید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان گردشگری و آدرس dominic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 232
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 44
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 229
:: بازدید ماه : 2226
:: بازدید سال : 18913
:: بازدید کلی : 92611

RSS

Powered By
loxblog.Com

نام رسمی آن کشور همسود (مشترک‌المنافع) دومینیکا و پایتخت آن روسو است.دومینیکا در ۳ نوامبر ۱۹۷۸ از بریتانیا اعلام استقلال کرد.واحد پول آن دلار کارائیب شرقی نام د

یک پاسپورت جایگزین داشته باشید!
چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 ساعت 22:37 | بازدید : 502 | نوشته ‌شده به دست mehdi | ( نظرات )

به عنوان یک کارآفرین بین المللی آیا تا به حال احساس کرده‌اید که در دنیای تجارت با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنید؟ کافی است چند بار با نوسانات نرخ ارز، بازارهای بی‌ثبات، کار با چندین منطقه زمانی و همچنین تغییرات اقتصادی و سیاسی روبرو شده باشید! این موانع تجارت شما را با چالش‌های زیادی رو به رو می‌کنند!!!

در هر گوشه دنیا که معامله می‌کنید، قطعا خواهان آن هستید که با معضلات کمتر و بدون دردسر به بازارهای مختلف سفر کنید. متأسفانه، در دنیای واقعی چنین اتفاقی نمی‌افتد. این نوع پاسپورت شما است که تعیین می‌کند شما می‌توانید به کجای دنیا سفر کنید و در کجا به تجارت بپردازید. این مسئله، قلمرو فرصت‌ها را برای سرمایه‌گذاری، مشارکت تجاری و بهره‌وری مالیاتی محدود می‌کند. علاوه بر این، برای سفر به کشورهای مختلف به ویزا نیاز دارد. هر کسی که تا به حال برای ویزا اقدام کرده است می‌داند که این فرآیند معمولاً طولانی و زمان‌بر است و این امر در شرایطی که شما در گوشه‌ای دیگری از جهان، یک جلسه‌ کاری بسیار مهم و حساس دارید، بسیار ناخوشایند و استرس‌زا است. در این مقاله به دنبال راه حلی برای بهبود این شرایط با راهکار خرید پاسپورت هستیم.

چرا به خرید پاسپورت نیاز داریم؟
تاریخ یک سفر مهم کاری نزدیک است و متوجه می‌شوید که به ویزا نیاز دارید. شما باید یک فرم طولانی را پر کنید. ممکن است لازم باشد برای مصاحبه به کنسولگری یا سفارت بروید. هزینه ویزا ممکن است به اندازه بلیط هواپیمای شما باشد و شما مجبور باشید پاسپورت خود را به کنسولگری یا سفارت ارسال کنید و آن را بعد از دو تا سه هفته پس بگیرید. ناگهان این سوال به ذهن شما خطور می کند که آیا واقعاً لازم است به این سفر بروید؟ با توجه به روند زمانبری که طی کرده‌اید فکر اینکه در این سفر خانواده‌تان را با خود همراه کنید، کنار می‌گذارید!

به دلیل شرایط سیاسی، شهروندان بسیاری از کشورهای دنیا سفر به خارج از کشور را امری دشوار می‌دانند و هر بار که می‌خواهند وارد یک کشور خارجی شوند، با محدودیت‌های ویزا روبرو می‌شوند. از طرف دیگر، ممکن است شهروندانی که پاسپورت آنها به راحتی به اکثر کشورها دسترسی دارد، برای سفر به برخی کشورها نیاز به گرفتن ویزا داشته باشند و یا به دلیل محدودیت‌های سفر در هنگام تحریم‌های تجاری و سایر مسائل، اخذ ویزا را غیرممکن بدانند. همچنین، ممکن است دارندگان برخی از پاسپورت‌ها به دلیل ملیت خود در معرض تهدیدات تروریستی یا سایر انواع خصومت قرار بگیرند. بنابراین، اگرچه در اکثر موارد ویزای مورد نیاز به شما اعطا شود، اما چنین روشی بسیار طاقت فرسا است.

 

یک خبر خوب برای شما داریم!

بسیاری از کشورهای جهان از شهروندان سایر کشورها استقبال می‌کنند تا در ازای سرمایه گذاری، معمولاً در اوراق قرضه دولتی یا املاک و مستغلات، از مزایای آن کشور همچون پاسپورت و تابعیت دوم بهره‌مند شوند. برای کسانی که امکانات لازم را دارند، این طرح‌های شهروندی دوم می‌تواند دنیایی از فرصت‌ها را به روی آنها باز کند.

مزایای خرید پاسپورت

ممکن است به دلایلی همچون بی‌ثباتی سیاسی یا جنگ داخلی نتوانید در کشور خود پاسپورت بگیرید یا آن را تمدید کنید؛ در چنین شرایطی خرید پاسپورت می‌تواند بسیار سودمند باشد. حتی اگر پاسپورت خود را گم کنید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بتوانید پاسپورت جایگزین دریافت کنید. به همین دلیل خرید پاسپورت به شما کمک می کند تا در تمامی شرایط راهکاری داشته باشید. در برخی از موارد، اگر به ویزا نیاز داشته باشید، باید پاسپورت خود را برای طی کردن مراحل به سفارت یا کنسولگری خارجی ارسال کنید، در آن زمان نمی‌توانید به خارج از کشور سفر کنید، مگر اینکه از قبل برای خرید پاسپورت دوم اقدام کرده باشید!

بهترین پاسپورت کدام است؟
نگاهی گذرا به رتبه‌بندی مطلوب‌ترین پاسپورت‌ها، اروپا را در رأس قرار می‌دهد. همچنین، پاسپورت دومینیکا در رتبه 29 جهانی قرار دارد و همین امر نشان دهنده مزایای بیشمار این پاسپورت است. حدس اینکه خرید پاسپورت کدام کشورها، هزینه کمتری در پی دارند، به نبوغ خاصی نیاز ندارد. در حقیقت، با بی‌ثباتی سیاسی در سراسر جهان، وقتی صحبت از سودمندی پاسپورت برخی از کشورها برای تجارت بین‌الملل به میان می‌آید، می‌توان به راحتی از وضعیت برخی پاسپورت‌ها به عنوان بد و بدتر یاد کرد.

پاسپورت کدام کشور بهترین است؟
بعد از بیان ضرورت داشتن خرید پاسپورت، پرسش کلیدی این است که بهترین گزینه برای خرید پاسپورت کدام است؟ اگر به دنبال سفر بدون ویزا هستید، بهترین پاسپورت‌ها مربوط به اروپا است. فنلاند، نروژ، انگلستان و اکثر کشورهای اتحادیه اروپا از سفر بدون ویزا به ایالات متحده و بسیاری از کشورها - و البته همه اروپا – بهره‌مند هستند. داشتن این پاسپورت‌ها به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست، اما این بدان معنا نیست که هیچ راهی برای انجام این کار وجود ندارد.




:: برچسب‌ها: پاسپورت دومینیکا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: